top of page

מחזיק שקיות

"איך לא חשבנו על זה קודם?!"

זו השאלה שעולה אצל רוב הלקוחות כשהם פוגשים לראשונה במחזיק השקיות באתר שלנו, עוד מוצר שימושי מבית Discovery Plast ללא קידוח.


בזכות העיצוב הגאוני תוכלו להתקין את מחזיק השקיות בפחות מ-20 שניות (בדקו אותנו וראו בסרטון המצורף) על כל משטח חלק במטבח או בחדר העבודה ואפילו בחדר הרחצה. מחזיק השקיות נצמד בקלות למשטחי זכוכית, עץ, קרמיקה וסוגים נוספים, והוא מסוגל לשאת מספיק משקל כך שמובטחת מינימום התעסקות עם הפסולת והאשפה הביתית.


מחזיק השקיות מעוצב בצורה כזו שהתלייה שלו נסתרת מן העין ולא פוגמת בעיצוב המטבח ואינה פוגעת בחזיתות המטבח, הארונות והמגירות.


המחזיק נדבק באמצעות מדבקת סיליקון איכותית ביותר, שקופה ואסתטית, וחזקה כך שמסוגלת לשאת משקל רב.


** במטבח, מחזיק השקיות יכול להידבק לכל ארון או מגירה, וניתן "להלביש" עליו שקיות כך שסביבת העבודה ומשטחי הבישול יישארו נקיים ופנויים.


אנחנו ממליצים להדביק ולהצמיד את המתקן בקרבת משטח העבודה השימושי ביותר שלכם, כך שבזמן הבישול והכנת המזון תוכלו להשליך אל תוך שקית המתקן את כל הקליפות של הירקות, שאריות המזון, קרטונים, אריזות, נייר סופג ועוד (אמרנו לכם שיש

מקום להרבה אשפה).


אם אתם אוהבים לעבוד בסביבת עבודה פנויה ונקיה, מחזיק השקיות הוא אביזר משנה חיים!

** בחדר העבודה תוכלו להדביק את מחזיק השקיות למגירה צמודה לפינת העבודה, תוך שימוש יעיל במרחב העבודה וכך לא תצטרכו להתכופף אל הפח או לצעוד אל הפח המונח במרחק.

** בחדר הרחצה תוכלו להדביק את מחזיק השקיות בסביבת האסלה, בגובה כך שלא יתפוס שטח רצפה בחדרי מקלחת/שירותים קטנים, ותוכלו להשליך אליו ניירות טואלט ועטיפות סניטריות.


היכולת של מחזיק השקיות להידבק לכל משטח אנכי ובכל מקום וגובה מונעת התכופפות או הליכה לטובת השלכת הפסולת, וכך שומרים על יעילות בזמן הכנת האוכל.

בזמן שמחזיק השקיות אינו בשימוש ואין בו עוד צורך, פשוט מקפלים את המתקן ומניחים אותו בצד כך שמרחב התנועה נותר פנוי.

גם יעיל, גם נוח וגם אסתטי – וכל זה בשביל שקית אשפה.






bottom of page