top of page

מתלים קטנים מעוצבים

"ההתקנה הייתה משחק ילדים והמוצרים עונים לצרכים שלנו... פתרון אידיאלי למי שאינו רוצה/יכול לקדוח בקירות".


ההמלצה הזו חוזרת שוב ושוב בנוגע למוצרים שלנו, משום שלא משנה איזה מוצר תקנו – ההרכבה שלו היא באמת "משחק ילדים". כל ילד מסוגל להדביק מדבקה, ולכן – כל ילד מסוגל להתקין את המוצרים שלנו, מוצרים שאינם דורשים ולו חור אחד. הם אפילו לא דורשים כלי עבודה, רק זוג ידיים.


את המתלים המעוצבים שלנו אנחנו אוהבים במיוחד, כי הם יכולים ברגע אחד לשדרג חדר של ילד או ילדה.

במקום לצייר על קיר או להדביק מדבקה שתקלף את הקיר, ניתן ליהנות מהמתלים האיכותיים שלנו עם איורים חמודים שיקשטו בקלות כל חדר, קישוט מעוצב שאינו דורש השחתה של הקיר, אלא אך ורק הדבקה איכותית וחזקה של מתלה עם מדבקת סיליקון. כך הילדים מרוויחים גם קישוט חדש לחדר, גם עיצוב נעים בעין שמוסיף לאווירת החדר וגם מתלה פרקטי לתליה של בגדים, מגבות או כל אביזר אחר שראוי להיתלות.


העובדה שהמתלים המעוצבים של Discovery Plast אינם דורשים קידוח, וניתן לתלות אותם בקלות ללא קידוח, אך ורק עם זוג ידיים - הופכת אותם באמת ל"משחק ילדים".


האיורים והתמונות שמופיעים על-גבי המתלים מיועדים לבעלי לב רך שאוהבים גורי כלבלבים וחתלתולים (בחרנו את הממיסים ביותר...) או למי שמעדיפים איורים ולא תמונות – של בעלי חיים מתוקים שיחממו את הלב ואת החדר של כל ילד או ילדה.


המתלים המעוצבים של Discovery Plast מסוגלים לשאת משקל רב, אפילו שנתלו ללא קידוח, משום שמדבקת הסיליקון שבגב המתלה היא מדבקת חזקה ואיכותית במיוחד, ובעלת שטח פנים רחב יחסית.


לאור יכולת הנשיאה של המתלה המעוצב, הוא בהחלט מתאים לשימוש פרקטי גם בשאר רחבי הבית: בחדר האמבטיה לטובת מגבות, בגדים ואפילו במטבח לטובת מגבות, תיקים, מפתחות ולטובת עוד הרבה אביזרים ופתרונות אחרים. המתלה יכול להיתלות על סוגים רבים של משטחים, ביניהם גם עץ, זכוכית וקרמיקה.


מה שבטוח בנוגע למתלים,

כל פעם שתסירו מהמתלה את האביזר התלוי, תתגלה לעיניכם תמונה שתגרום לכם לחייך ותזכיר לכם להתענג על הדברים הקטנים בחיים.






bottom of page