top of page

טוויסט קלין

אחד הפריטים האחרונים שהבאנו ל-Discovery Plast הוא ה"טוויסט קלין" שבהחלט מהווה טוויסט בעלילה ובכל ההתנהלות עם אסלות מלוכלכות...


למי שמאס במברשת אסלה סטנדרטית וקירצוף עם חומרי ניקוי שצורבים את העיניים והגרון,

אנחנו שמחים להציג עוד מוצר יעיל ללא קידוח – מברשת ניקוי אסלה שמשלבת גם תחכום, גם היגיינה, גם אלגנטיות וגם חומר פעיל.


ה"טוויסט קלין ללא קידוח" הוא מוצר חדשני שמורכב מידית וספוגית שטוחה וקומפקטית המשמשת לניקוי האסלה וסביבתה. הספוגית גמישה, איכותית, יעילה וקלה לשימוש, לא דומה לשום מוצר לניקוי אסלה שהכרתם עד כה.


הספוגית מתחברת לידית בצורה פשוטה ומנקה ביעילות את המקומות הבעייתיים ביותר באסלה בעזרת ראש גמיש שנכנס בקלות לכל חריץ חבוי. בכמה תנועות קלילות תוכלו לנקות ולחטא את האסלה וסביבתה ולדעת שהם נקיים לגמרי, תוך שימוש בחומר פעיל שמופרש מתוך ה"טוויסט קלין" עצמו.


המתקן שטוח, כמעט שאינו תופס מקום ומכיל 7 ספוגיות נוספות. המוצר נצמד עם מדבקת סיליקון חזקה ועמידה במיוחד, ללא קידוח, לרוב סוגי הקירות והמשטחים, כך שניתן למקם אותו בסמוך לאסלה וכך הוא זמין מיד בסיום השימוש בשירותים. לאחר השימוש בידית, מחזירים אותה למתקן בחזרה, ביחד עם הספוגית הרב-פעמית.

הספוגית מלאה בחומר ניקוי פעיל אשר מחטא ומשמיד חיידקים ומשאיר את המשטחים נקיים ומחוטאים. הספוגית מתנקה בקלות ועמידה בפני ריחות בזכות נפלאות חומר הניקוי שנמצא בספוגית.


כך מקבלים במוצר אחד גם מברשת אסלה וגם חומר ניקוי פעיל. בסיום השימוש חוזרת הידית בחזרה למקומה, מתמגנטת בחזרה למתקן ומחכה ב"היכון" לניקוי הבא.


על-מנת שתוכלו להשתמש במוצר לאורך זמן וליהנות ממספר רב של שימושים – בכל רכישה של "טוויסט קלין" תקבלו גם תוספת של 7 ספוגיות ניקוי לטובת החלפה (כלול במחיר, כמובן), וגם הספוגיות הללו כבר מלאות עם חומר ניקוי פעיל.


חומר הניקוי פעיל ומיטבי במשך כ-5 שימושים וצובע את המים בכחול כך שתוכלו לדעת שהוא אכן מנקה ומחטא. כשהספוגית מפסיקה לצבוע את המים בכחול, יש לנתק את הספוגית מהידית (ללא מגע, בלחיצה על ראש הידית) ולהשליך את הספוגית המשומשת לאשפה.


לאחר שתסיימו את כל הספוגיות, תוכלו כמובן לרכוש ספוגיות נוספות אצלנו באתר.

גם דברים טובים מסתיימים בסופו של דבר אבל למזלכם, יש לנו עוד!





bottom of page