top of page

הכל עניין של מינון


נגיעות של צבע דומיננטי הן עיצוב במינון הנכון.


נגיעות של צבע וסטיילינג יכולות גם להוות פתרון כלכלי מעולה להשלמות עיצוב אחרי הוצאות מאוד גדולות בעקבות שיפוץ מאסיבי או בנייה מאפס. עיצוב פנים לא חייב להיות יקר, וגם אם נותרתם ללא תקציב עשיר, אתם לא צריכים להתפשר על ריהוט ואיבזור זמני.


בעיצוב פנים לכל צבע יש משמעות ותכונות שהוא משדר, ולכן מספיקות ממש נגיעות של צבע על-מנת להנכיח את התכונות האלו בבית שלכם.

צבע שחור, למשל, מעבר לכך שהוא נייטרלי ומתאים לכל צבע אחר שקיים בעיצוב הפנים שלכם, הוא גם צבע שמשדר קלאסיות, אלגנטיות, עוצמה ותחכום.

באמצעות אביזרים בודדים בלבד תוכלו לשדר את כל המסרים האלו, בכל אחד מחללי הבית: החל במתלה מגבות שחור, דרך מדפי תבלינים שחורים וכלה במעמד נייר-טואלט שחור וקלאסי.


כל אחד מהמוצרים בסדרה השחורה הקלאסית של Discovery Plast הוא מוצר שאינו דורש קידוח בקירות או בקרמיקה, אלו מוצרים שניתנים לתלייה ללא קידוח, אלא עם מדבקת סיליקון איכותית וחזקה במיוחד, כזו שיכולה לשאת משקל רב- גם עד 14 ק"ג (משתנה ממוצר למוצר).


המוצרים שומרים על קוים נקיים, על פשטות וגם על איכות (המוצרים שמשמשים למקלחת/מטבח עשויים מאלומיניום אל-חלד, כך שהם עמידים בפני האדים והרטיבות שבסביבתם).


אז בין אם אתם מחפשים עיצוב בסטייל כדי להכניס נגיעות של צבע ותחכום הביתה, ובין אם אתם מחפשים עיצוב לא יקר ולא מורכב לתפעול – מוצרי הסדרה השחורה של Discovery Plast ישלימו לכם בדיוק את הנגיעות הקטנות הללו שיוצרות מהפך שלם מלא באלגנטיות (ופונקציונליות).

במקום לעצב את החלל כולו בשחור, מה שיוצר מראה קודר, מלנכולי וחשוך, חיסכו לעצמכם דליים של צבע שחור ופשוט השלימו את העיצוב עם נגיעות שחורות. האביזרים כבר יעשו את כל העבודה.





bottom of page