top of page

ששת - שמינייה


"ששת" על שום מה? על שום 6 כלים ייעודיים שמשמשים אותנו בזמן הבישול במטבח.

ועל שום 6 כלי-המטבח הללו, נוצרו מתלים בעלי 6 ווים.

אך מה קורה אם הששת שלנו מלא ויש לנו עוד כלי או שניים לתלות? בדיוק לשם כך דאגנו להביא עד אליכם את מתלה השמינייה שלנו (ששת+2).




מתלה השמינייה הוא מתלה לכל דבר, מתלה שיכול בהחלט לשמש אתכם במטבח באזור הכיריים והבישול, כך שיהיה נוח פשוט להושיט יד ולשלוף משם כל אחד מהכלים הרלוונטיים לשימוש.

המתלה של Discovery Plast אינו דורש קידוח. מדובר על מתלה שנדבק באמצעות מדבקות סיליקון חזקות במיוחד, מדבקות שקופות ואיכותיות שמסוגלות לשאת משקל רב של כלים, ובכך אתם שומרים על שלמות אריחי הקרמיקה במטבח, או מונעים קידוח מיותר בקיר חדש לגמרי.

היתרון הנוסף של מתלה השמינייה הוא העובדה שהוא עשוי ממתכת אל-חלד, מה שהופך אותו לעמיד מפני חלודה ומפני לחות ורטיבות. יתרון זה מאפשר לתלות אותו באזור הבישולים, הסירים והאדים בלי שיקרה למתלה דבר.

בנוסף, ניתן לתלות אותו גם בחדר המקלחת/אמבטיה ללא חשש מרטיבות וחלודה, ושם להיעזר במתלה לתליית מגבות, חלוקים, בגדים וכל מה שתחפצו.


למעשה, המתלה יכול "לדלג" בין כל חדרי הבית משום שהוא שימושי לכל אחד ואחד מהחדרים, ותוכלו להסיר את מדבקות הסיליקון לטובת שימוש חוזר, על-גבי כל אחד מהמשטחים כגון: זכוכית, קרמיקה, עץ ועוד.


וכמובן, אם אתם מעדיפים להישאר עם הבחירה הקלאסית של "ששת" ולא מתלה שמינייה – כמובן שיש אצלנו ב- Discovery Plast גם מתלה ששת סטנדרטי עם 6 ווים לתלייה, ללא קידוח, ללא שבירת קירות וללא השארת סימנים מיותרים על-גבי קירות הבית.








bottom of page