top of page

מתלה מגבות מתקפל

אחד הפרמטרים החשובים בעיצוב נורדי, הוא הדגש על הפרקטיקה והפונקציונליות של המוצר. זה בנוסף, כמובן, לקווי עיצוב מינימליסטיים, פשוטים וברמות גימור מהוקצעות בצבעים מונוכרומטיים.


כאשר אנחנו מאתרים מוצרים חדשים איכותיים וייחודיים לבית Discovery Plast, חשובה לנו מאוד הפרקטיקה.

במתקן המגבות המתקפל שלנו הפרקטיקה ניכרת לעין. הוא, כמובן, גם מרשים בנראות שלו עם גימור בצבע שחור, וגם ייחודי בעמידות שלו נגד רטיבות וחלודה, אבל חשוב מכל – הוא מתקפל!!

אם חדר המקלחת/אמבטיה שלכם קטן וצפוף בדירה עירונית מינימליסטית או אפילו בחדר בבית מלון, כל סנטימטר במרחב ובחלל הם משמעותיים, ועצם העובדה שהמתקן מתקפל, מאפשרת לכם לנצל את יתרונותיו לטובת המרחב שלכם.

המתקן מורכב מ-2 מדפים המיועדים לתלייה ו/או הנחה של מגבות/חפצים. לרוב יהיו אלו מגבות שנתלות על המדף לטובת ייבוש. כאשר המגבות אינן מקופלות על חלקו העליון של המדף, הפשוט ביותר הוא פשוט לקפל את המדף העליון כלפי מעלה, קיפול המאפשר יותר בקלות להשתמש במדף התחתון של המתקן.


מעבר למגבות, תוכלו לתלות גם על 2 המתלים בצדי המדף אביזרים קטנים לקישוט, או ליפה לרחצה (ואם מדובר בחדר מלון – המתלים אידיאליים לתיקי רחצה שהמתארחים משתמשים בהם ונתלים עם וו לטובת נוחות המשתמש).

אם לרגע חששתם מהקידוח, אנחנו פה כדי להרגיע – המדף היפהפה הזה אינו דורש קידוח, וניתן לתלות אותו באמצעות מדבקת סיליקון ייעודית בלבד!

המדבקות של המדף הן מדבקות סיליקון חזקות במיוחד ומסוגלות לשאת משקל רב ביותר.

המדבקה מתאימה לסוגים רבים של משטחים, ובפרט למשטחים של קרמיקה בחדרי מקלחת/אמבטיה.


החשש שאולי תפגעו בצינור מים או שאולי תסדקו את הקרמיקה והקיר, הוא חשש שאתם יכולים להרחיק מכם כבר עכשיו, כי עם מוצרים של Discovery Plast אתם מבצעים את כל התלייה ללא קידוח וללא מאמץ!


אל תתאמצו למצוא פתרונות מורכבים למרחבים הקטנים שלכם – הפתרון כבר נמצא ממש כאן. גם פרקטי, גם מינימליסטי וגם אסתטי. ב"לוק" המדויק לחדר הרחצה שלכם!






bottom of page