top of page

מעמד לסקוטש

אתם משתמשים במעמד לסקוטש כלים? לכו תסתכלו עליו רגע (אם יש לכם מעמד, כי גם זה לא מובן מאליו... שהסקוטש יקבל "בית" משלו).

מה המצב של המעמד?

כמה אבנית כבר נצברה עליו?

או שאריות אוכל שנשטפו מעל הצלחות?

ואם הוא עשוי מפלסטיק, סיכוי גבוה שכבר צריך להחליף אותו כי הוא עוד רגע נשבר.


בדיוק מסיבה זו, אנחנו ב- Discovery Plast בוחרים עבורכם את האביזרים האיכותיים ביותר שאנחנו מוצאים בשוק, ושאינם דורשים קידוח או הרכבה מאתגרת. רוב המוצרים שלנו הם ממתכת על-מנת לשמור על איכות לאורך זמן, וכאשר מדובר באביזרים, מתקנים ומתלים שמיועדים לשימוש בקרבת מים ולחות – אנחנו דואגים שהמתכת תהיה עמידה בפני מים, לחות, חלודה. מתכת אל-חלד מסוג Stainless steel 304.



את המעמד המינימליסטי הזה אנחנו מאוד אוהבים (וגם הלקוחות) משום שהוא לא תופס בכלל מקום! הכיור גם ככה צפוף, והשאיפה שלנו היא לשמור על כיור כמה שיותר מרווח על-מנת שחוויית שטיפת הכלים תהיה נסבלת (מעבר למה שהיא כבר נסבלת), ועם המעמד/מתלה "דגם 1" אתם "תופסים" מקום רק של שטח פנים בגודל 5*4.5 ס"מ של המדבקה, ואליה מחובר מתלה מתכת אלגנטי, מינימליסטי שאומר בגאווה: "הנה, אני פה, קטן אבל עם המון משמעות וכוח!"


הכוח שלו נמצא במדבקת הסיליקון החזקה אליה הוא מחובר, מדבקה בעלת דבק איכותי ומיוחד שיכולה לשאת עליה משקל רב (כלומר, חוץ ממעמד לסקוטש, תוכלו לנצל את המעמד גם כמתלה לכל דבר כמעט). ללא צורך בקידוח, ללא צורך בהשחתה וחירור של הכיור הוא של הקיר עליו אתם תולים את המעמד. המדבקה תתאים כמעט לכל משטח חלק שיש בביתכם (קרמיקה, נירוסטה, קוריאן, קיר בטון, עץ, זכוכית ועוד).


במידה ואתם שומרי כשרות ובביתכם יש 2 כיורים – אחד חלבי ואחד בשרי, המעמד יהיה מושלם עבור הכיורים שלכם – אחד בכל צד, משום שהם מינימליסטיים, שומרים על היגיינה של הסקוטש, מאפשרים זרימה של כל המים מחוץ לסקוטש ללא יצירת "שלולית" של שאריות מזון בתחתית המתקן.


הסקוטש נשאר נקי, הכיור נשאר מרווח, הסביבה לא צוברת שאריות מזון וריחות מיותרים,

המעמד שומר על עצמו נקי, סטרילי, יציב ונוח.

מה צריך יותר מזה?




bottom of page