top of page

מתלה מגבות – ללא קידוח

מינימליזם, פשטות, פונקציונליות.

בתים רבים היום מעוצבים בסגנון נורדי (סקנדינבי), סגנון עיצוב שהדגש בו הוא על פשטות, קוים מינימליסטיים וגיאומטריים, ולא פחות חשוב מכך – שישרת פונקציונלית את תושבי הבית.


מעמד למגבות ללא קידוח

כך גם מתלה המגבות של Discovery Plast – מתלה מגבות עם גימור בצבע שחור (אלומיניום אל-חלד), קוים נקיים ופשוטים, עם ווי-תליה שהם המשך ישיר למתלה משני צדיו. פריט עיצובי ושימושי בו-זמנית.

מעבר לכך שמתלה המגבות פונקציונלי, הוא גם אסתטי בנראות שלו ושומר על הנראות לאורך זמן בזכות העמידות שלו נגד חלודה ורטיבות, ומעצם העובדה שגם אין בו שימוש בברגים, אלא תלייה והדבקה ישירה ללא קידוח.


ההדבקה נעשית באמצעות מדבקת סיליקון חזקה ועמידה במיוחד, ממש כמו ברגים, ומסוגלת לשאת משקל של עד 14 ק"ג. מדבקה זו מאפשרת תלייה ללא קידוח כלל על מגוון רחב מאוד של משטחים, ביניהם זכוכית, אריחי קרמיקה של חדרי אמבטיה, עץ ומשטחים נוספים.

יתרון עצום נוסף של תלייה ללא קידוח הוא העובדה שניתן לתלות את מתלה המגבות בכל חלק בחדר האמבטיה/מקלחת, ללא חשש שאולי קודחים לעבר צינור מים או שאולי סודקים את אריחי הקרמיקה.


לאחר שהמתלה ממוקם בדיוק במיקום והגובה הרצוי לכם, נותר רק להשלים את המראה העיצובי עם 2 המתלים הקטנים, ואם תרצו להמשיך את קו הסגנון הנורדי, תוכלו לשלב אלמנט צנוע שמשלב כמה שיותר חושים: למשל, סבון ריחני לתלייה או שקית פרחים מבושמת, שמפעילה את חוש הריח, הראייה ואפילו מישוש. חושים שמחברים לטבעי ולאותנטי של העיצוב.


למעשה, מעמד המגבות שלנו משלב את גם את האהדה וההערכה שלנו לעיצוב מינימליסטי, פשוט וקלאסי,

וגם את הדבקות שלנו במינימום עבודה מיותרת, וכמה שיותר פשוטה.

קלאס, באפס מאמץ.





bottom of page